.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

مهندس ميرحسين موسوي در ديدار با 200 نفر از استادان فرهنگيان دانشجويان و اقشار مختلف خوزستان در تهران به ارتباط خود با رهبر معظم انقلاب اشاره كرد و گفت : ما در كشور خود يك قانون اساسي داريم كه در آن جايگاه نهادهاي مختلف به دقت مشخص شده است و ما هم بايد از همين جا شروع كنيم اينجا بحث از سليقه اينجانب و ديگري بيهوده است و اگر كسي به قانون اساسي اعتقاد نداشته باشد و نامزد شود با مردم خدعه كرده است . بنده هم به ولايت فقيه معتقدم و اگر انتخاب شوم براي حل مشكلات مردم حتما ارتباطي قوي با رهبر معظم انقلاب ايجاد خواهم كرد.

از سبزوار خبر مي رسد فرمانده سپاه اين شهر به عنوان فرماندار خليل آباد كاشمر منصوب شده است . با نزديك شدن زمان انتخابات ورود نظاميان به پستهاي سياسي ـ اجرايي سئوال برانگيز است . چند روز قبل در پاكدشت ورامين نيز فرمانده سپاه فرماندار اين شهرستان شد.

فارس : تعدادي ازكارگران كارخانه صدراي بوشهر به دليل عدم توجه مديران اين كارخانه به دستور برخي از مسئولان و نمايندگان مجلس مبني بر بازگشت مجدد آنان به كار صبح ديروز مقابل مجلس تجمع كردند. يكي از نمايندگان كارگران تجمع كننده گفت : برخي از مسئولان چندين بار دستوراتي مبني بر بازگشت كارگران كارخانه صدراي بوشهر را صادر كرده اما با بي توجهي مسئولان اين كارخانه هنوز دستور بازگشت به كار كارگران صادر نشده است . وي افزود : عده اي از كارگران به بهانه اصلاح ساختار از كارخانه صدراي بوشهر اخراج شده اند.

رئيس جمهور آمريكا و همسرش با فاش كردن يكي از محرمانه ترين اخبار كاخ سفيد اعلام كردند : سرانجام سگ مورد نظر خود را انتخاب كرده اند. به گزارش بي بي سي باراك اوباما و همسرش يك سگ شش ماهه پرتغالي را براي خود برگزيده اند. اين سگ سياه و سفيد هديه سناتور تدكندي است كه خود چند سگ از اين نوع دارد. به نوشته مطبوعات امريكا دختران ده و هفت ساله اوباما اين سگ رابو نام گذاري كرده اند. اوباما در روزهاي اول آغاز رياست جمهوري خود يكي از دغدغه هايش را انتخاب سگ خود در كاخ سفيد اعلام كرده بود! گفته مي شود اعضاي خانواده اوباما پيش از اين سگ خانگي نداشتند و با ورود به كاخ سفيد صاحب نخستين سگ خانگي نيز شده اند.

دانشجويان دانشگاه آزاد تبريز در اعتراض به حادثه اي كه روز شنبه رخ داد با تعطيل كردن كلاس ها اقدام به تحصن معترضانه صنفي كردند. به گزارش خبرنگار « تابناك » از تبريز بر اثر بي احتياطي و تصادف يك دستگاه ميني بوس حامل دانشجويان دختر دانشگاه آزاد تبريز چند تن از دانشجويان دختر كشته و زخمي شدند و اين حادثه سبب تحصن اعتراضي دانشجويان اين دانشگاه شد. دانشجويان خواستار پيگيري مسئولان دانشگاه و اعلام سه روز عزاي عمومي در اين دانشگاه شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.033 seconds.